Niejeden z nas myśli o założeniu własnej firmy – Ci z kolei, którzy już ją posiadają zastanawiają się, jak pozyskać do niej nowych klientów. W obu przypadkach już zawczasu trzeba pomyśleć nad formami reklamy, na które się zdecydujemy. Gdy pomyślimy o reklamie od razu na myśl przychodzą ulotki czy też SEO, potocznie zwane pozycjonowaniem. Właśnie dlatego nie powinniśmy się na to decydować. Dlaczego? Powód jest jeden: skoro większość ludzi decyduje się na nie, automatycznie spada ich skuteczność. O ile wyżej wspomniane ulotki jeszcze mają sens, na efekty pozycjonowania trzeba czekać długo, a i – w zależności od konkurencji na rynku – może to być bardzo kosztowne. Warto zatem poszukać jakichś form reklamy, które są zarówno niedrogie, jak i bardzo skuteczne w przekazie oraz generowanych efektach. Jedną z takich form jest reklama na przyczepie reklamowej. Pierwsze słyszycie? Czytajcie zatem dalej!

Reklama na przyczepie reklamowej polega na dokładnie tym, co głosi sama nazwa – umieszczeniu naszej reklamy na przyczepie, która albo stoi pod mieszkaniem / blokiem / w innym strategicznym miejscu, albo też jeździ po mieście – najczęściej z megafonem, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów. Jest to diabelnie skuteczna forma reklamy – głównie ze względu na to, że trafia bezpośrednio do klientów w obszarze, który sami wybieramy i który jest najbardziej dla nas korzystny. Reklamując się obok siebie mamy duże prawdopodobieństwo, że ktoś wpadnie z wizytą – czy to z ciekawości, czy też z zainteresowania oferowanymi przez nas usługami czy produktami. Jest też jeden niebezpośredni efekt – wbijanie się w pamięć. Ktoś, kto coś słyszy łatwiej będzie to kojarzył. Jeżeli zatem kiedyś będzie potrzebował czegoś, co my oferujemy, łatwiej mu będzie trafić na naszą ofertę, gdyż już o niej słyszał. Przede wszystkim jednak ta forma reklamy jest innowacyjna i nowatorska – nie każdy z niej korzysta, więc nie mamy tu do czynienia z konkurencją. Poza tym – jest tańsza, niż cała reszta. Warto więc chociażby spróbować.