W czasach, kiedy to reklamujące się firmy ścigają się w jak najskuteczniejszym docieraniu do klienta ciężko jest znaleźć coś, co mogłoby zaskoczyć odbiorcę i przekonać go do skorzystania z naszych usług czy zakupienia oferowanych przez nas produktów. Podczas gdy ulotki reklamowe powoli odchodzą w niepamięć (niestety, ale jest to prawda), można się zastanawiać, czy to samo nie stanie się z innymi popularnymi gadżetami promocyjnymi. Szukając odpowiedzi na to należałoby zbadać rynek oraz prześledzić tendencję u osób, które są obdarowywane tego typu gadżetami.

Jak to naprawdę wygląda

Forma reklamy umiera w momencie, gdy kompletnie przestaje trafiać do odbiorców – stało się (lub też dzieje się, gdyż to proces długotrwały) to z ulotkami. Wszystko ze względu na ich funkcję – ulotki są stworzone z myślą o promowaniu firmy, usługi czy też całej oferty danego przedsiębiorstwa. Na tym też kończy się ich rola. Właśnie z tego względu wymyślono coś takiego, jak gadżety reklamowe. Choć dla firm i usługodawców stanowią one po prostu formę promocji, przeciętny odbiorca tego nie zauważy, zwracając uwagę bardziej na ich funkcjonalną stronę.

Kontynuując więc główny temat należy przypomnieć prosty fakt – z kubków ludzie będą pić zawsze. Chętnie więc przygarną również ten dawany przez nas za darmo. Aby jednak zwiększyć skuteczność tej formy reklamy, musimy albo zainwestować w odpowiedni wzór kojarzący się z firmą, ale nie stanowiący wyłącznie jej logo, albo też spróbować stworzyć wariację kubków. Mowa o kubkach termicznych, nazywanych często mniejszymi termosami. Te powstały właśnie celem zwiększenia skuteczności reklamy – powstały z myślą o zabieraniu ich z domu. Ich zasięg staje się przez to znacznie większy, niż w przypadku ich „przodków”, bo obejmuje wszystkich przypadkowych ludzi, których będziemy mijać z kubkiem w ręku.

Czy jest się o co martwić?

Aby zatem odpowiedzieć na pytanie zawarte w temacie musimy powiedzieć, że kubki reklamowe absolutnie nie umierają – wręcz przeciwnie, rozkwitają. Wciąż są bardzo efektywną, tanią i skuteczną formą promocji.


ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę.